Жаңылыктар

«Манас» аэропорту Россияга билеттер эмне үчүн арзандабай жатканын айтты

«Манас» эл аралык аэропорту авиабилеттерди сатпайт, ошондой эле алардын бааларын жөнгө салуу мүмкүнчүлүгүнө ээ эмес» — деп аэропорттун басма сөз кызматы дагы бир жолу эскертти.
Басма сөз кызматынын билдиришинче аларга авиабилеттердин кымбаттыгы айрыкча Россияга учуу каттамдары боюнча арыздар жана суроолор көп түшүп жатканын айтты.

Ошондуктан, басма сөз кызматы баа саясатын билеттерди белгиленген ички эрежелерге ылайык саткан авиакомпаниялар аныктайт деп түшүндүрдү.

«Авиабилеттердин кымбатташы Россиянын жана Казакстандын шаарларындагы авиакаттамдарга гана таасирин тийгизди. «Аэрофлот», «Урал аба жолдору», «Сибирь», «Эйр Астана» жана башка компаниялардын авиабилеттери кымбаттады. Билеттердин кымбатташынын себеби COVID-19 пандемиясынын натыйжасында түзүлгөн кырдаалда, тактап айтканда, туруктуу каттамдардын кыскарышы жана чартердик рейстердин жаңы учуу эрежелери пайда болгондугунда», — деп билдирди ААК.

Буга чейин Бишкек-Москва каттамы боюнча күнүнө 4-6 каттам каттаса, Орусиянын эки авиакомпаниясы (Аэрофлот жана Урал аба жолдору) жана ички авиакомпаниясы AviaTraffic каттамы менен учушкан. Бирок, пандемияга байланыштуу, ырааттуу каттамдардын саны жумасына жетиге чейин кыскарган. Ошол эле учурда чартердик рейстер күн сайын иштей баштады.

Бирок, авиакомпаниялардын жеткирүүсү жарандардын муктаждыктарын жапкан эмес, ошондуктан Россия Федерациясынын шаарларына учууга билеттердин шашылыштыгы жана кескин тартыштыгы байкалган, бул авиаташуучулар тарабынан баалардын өсүшүнө алып келген.

Учуунун эрежелери өзгөрдү: чартердик жана кадимки каттамдарда алар башкача. Чартердик рейсте ПЦРден тышкары Россиянын аймагына кирүү себебин дагы көрсөтүү керек: Россиянын жараны менен тыгыз туугандык байланыштары жөнүндө күбөлүк, же квалификациясы жөнүндө күбөлүк же медициналык көрсөткүчтөр. Кадимки учуу учурунда, ПЦРдин терс тестинин сертификаты болгондон башка учурларда, мындай талаптар жок.

Чартердик рейстердин тартиби кадимки каттамдарга караганда кыйла татаал, ошондуктан акыркы түрү жарандар үчүн «жагымдуу» болуп, ошого жараша кымбаттап кетти.

Кадимки рейстер ар дайым чартердик рейстерге караганда бир кыйла арзан болуп келгендигин баса белгилегибиз келет. Натыйжада, түзүлгөн тартыштык, авиабилеттердин кайра сатылышы жана аларды саткан авиакомпаниялардын кызыкчылыктары авиабилеттердин баасынын өсүшүнө алып келген.

Яндекс.Метрика